Podziękowania za zakup A7 / A6 Twój projekt - kolor dwustronny
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Podziękowanie za zakup w formacie A6 - 10,5x14,8cm
dwustronnie drukowane w kolorze na papierze kredowym 350g - powlekanym lub ekologicznym papierze niepowlekanym Munken 300g.
Na kartce znajduje się krótki tekst podziękowania za zakup, który możesz wybrać spośród gotowych propozycji lub możesz wpisać własny, unikalny, spersonalizowany pod Twoją markę. Jej dolna część przeznaczona jest na wpisanie nazwy Twojego profilu w social media.
Po zakupie warto uświadomić nabywcy, jak wiele znaczy dla Ciebie jego wsparcie. Nawet skromna kartka z kilkoma szczerymi słowami wyrażającymi wdzięczność wzbudzi w konsumencie większą satysfakcję z zakupu. Proste "dziękuję za zaufanie" sprawi, że klient uzna swój zakup nie za wydatek, lecz za istotne wsparcie dla rozwijającego się biznesu.
Dzięki niewielkiemu wymiarowi podziękowanie za zakup zmieści się w każdej paczce z produktem. Znajdując je na dnie torby czy kartonu, klient z pewnością poczuje znacznie większą satysfakcję niż w przypadku, kiedy otrzyma jedynie zamówiony artykuł. Podziękowanie za zakup to nie tylko miły gest, to budowanie pozytywnych emocji związanych z marką, wrażliwy klient zwróci uwagę na każdy detal przesyłki z zamówieniem.
Jak wygląda proces realizacji przy pierwszym zamówieniu z odpłatną aktualizacją danych?
- Wypełnij wszystkie pola formularza.
- Po otrzymaniu danych do projektu w ciągu 3 dni roboczych wykonywany jest projekt, który wysłany jest do akceptacji na Twojego maila.
- Realizacja rozpoczyna się po pisemnym zaakceptowaniu oraz opłaceniu zamówienia.
- Klient ponosi wszelką odpowiedzialność za zgodność tekstu oraz ewentualne nieprawidłowości (literówki, błędy ortograficzne).
- Czas realizacji określony jest na karcie produktu.
Jak wygląda proces realizacji przy pierwszym zamówieniu z makietą oraz własnym projektem?
- Na Twojego maila zostanie wysłany dokument DPF z wskazówkami jak samodzielnie wykonać projekt w programie graficznym lub Canva.
- Po jego odesłaniu, odbywa się przekazanie plik do druku.
- Klient ponosi wszelką odpowiedzialność za zgodność tekstu oraz ewentualne nieprawidłowości (literówki, błędy ortograficzne).
- Czas realizacji określony jest na karcie produktu.
Jak wygląda proces realizacji z opcją "Dodruk"?
- Wypełnij pola z gwiazdką.
- Pliki z poprzedniego zamówienia przekazywane są do realizacji.
- Czas realizacji określony jest na karcie produktu.
Jak przygotować plik do druku?
- Najlepszą jakość druku zapewniają pliki zapisane w formatach: pdf, eps, svg.
- Logo w plikach wektorowych powinno mieć teksty zamienione na krzywe.
- Pliki zapisane w formatach: png, jpg, tif także osiągają wysoką jakość druku, warunkiem jest wysoka rozdzielczość, nie mniejsza niż 300 dpi.
- Pliki o niskiej rozdzielczości, z widocznymi pikselami, będą miały niską jakość druku.
- Plik pdf z zapisanym niskiej rozdzielczości jpg lub png nie gwarantuje wysokiej jakości druku.
- Jeśli logo zostało wykonane w programie Canva, zapisz je w PDF do druku.