REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO LILLADECOR
Regulamin stanowi podstawę prawną określającą zasady korzystania z Lilladecor.pl, serwisu należącego do firmy Gabriela Węgiel PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE E-MAGAZO z siedzibą w Tarnowskich Górach, przy ul. Słoneczników 73/47, 42 – 606 Tarnowskie Góry, Polska, NIP: 6451717482, REGON: 278247191, wpisanej do ewidencji działalności gospodarczej przez Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry.
§ 1.
[DEFINICJE]
-
Sklep – sklep internetowy lilladecor.pl prowadzony przez Gabriela Węgiel PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE E-MAGAZO, firmę zarejestrowaną Tarnowskich Górach, przy ul. Słoneczników 73/47, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej przez Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry, pod numerem NIP: 6451717482. Ilekroć w niniejszym regulaminie mowa jest o Sklepie, należy przez to rozumieć również firmę Gabriela Węgiel PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE E-MAGAZO.
-
Przedmiot - rzecz lub prawo, które może być przedmiotem sprzedaży w Sklepie.
-
Producent – twórca artykułów stanowiących przedmiot sprzedaży w Sklepie.
-
Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej korzystająca ze Sklepu.
-
Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
-
Zarejestrowany użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która poprawnie przeszła proces rejestracji w Sklepie i ma możliwość kupowania przedmiotów.
-
Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
-
Kupujący - zarejestrowany Użytkownik, podejmujący działania zmierzające do nabycia przedmiotu w Sklepie.
-
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
-
Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
-
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
-
Sprzedaż - procedura prowadząca do sprzedaży, czyli do zawarcia umowy kupna-sprzedaży pomiędzy Kupującym (Zarejestrowanym Użytkownikiem) a Sprzedającym (Sklep). Sprzedaż przeprowadzana jest on-line, poprzez serwis: lilladecor.pl, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
§ 2.
[WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU]
-
Korzystanie ze Sklepu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
-
Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 3 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
-
Użytkownik musi być osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać ze Sklepu pod opieką prawnego opiekuna.
-
Użytkownik odpowiedzialny jest za prawidłowość danych, podanych przy rejestracji, utrzymanie w tajemnicy hasła niezbędnego do zalogowania się w Sklepie oraz za wszelakie działania powstałe poprzez jego konto.
-
Użytkownik w żaden sposób nie może przekazać, czy też odsprzedać swojego konta innemu Użytkownikowi.
-
W przypadku nieprzestrzegania regulaminu bądź działania na szkodę Sklepu, konto może zostać zablokowane bądź usunięte.
-
Rejestrując się w Sklepie, Użytkownik potwierdza, iż rozumie oraz akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian niniejszego regulaminu w dowolnym czasie.
-
Wszystkie podane na stronie internetowej www.lilladecor.pl ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT) wyrażonymi w polskich złotych, mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w myśl Kodeksu Cywilnego.
§ 3.
[REJESTRACJA]
-
Użytkownik oświadcza, że swoje dane podaje dobrowolnie.
-
Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
-
Aby zarejestrować Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych : imię, nazwisko oraz adres mailowy.
-
W procesie składania zamówienia Użytkownik podaje pełny adres, na który powinny być wysłane zamówione przedmioty.
-
W przypadku zmiany jakichkolwiek danych, Użytkownik zobowiązany jest do ich natychmiastowej aktualizacji. Za skutki podania nieaktualnych danych odpowiada Użytkownik.
-
Dane osobowe umieszczone przez Użytkownika będą przetwarzane zgodnie polskim prawem, a w szczególności z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.
-
Rejestrując się, Użytkownik wyraża zgodę na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Sklep, w celu rejestracji, obsługi sprzedaży, polepszenia jakości świadczonych usług, a także w celach statystycznych i marketingowych, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883).
-
Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883) Użytkownik ma możliwość wglądu do swoich danych osobowych, ich aktualizacji, bądź zaprzestania ich przetwarzania.
-
Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres mailowy: biuro@lilladecor.pl.
-
Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
§ 4.
[ZASADY ZAKUPÓW]
-
Sklep internetowy Lilladecor prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko za pośrednictwem strony internetowej: www.lilladecor.pl, po uprzedniej rejestracji Użytkownika w systemie Sklepu.
-
Sklep w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
-
Kupujący akceptuje fakt, iż część oferowanych przez Sklep produktów jest wykonywanych ręcznie, lub są drukowane w niewielkich seriach, co nie daje możliwości na pełną powtarzalność przedstawionej oferty.
-
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia. Podana cena w zależności od produktu zawsze obejmuje wykonanie projektu oraz nadruk.
-
Każde złożone zamówienie otrzymuje swój numer, który Kupujący jest zobowiązany podać przy każdym kontakcie ze Sklepem. W przeciwnym wypadku korespondencja Kupującego zostanie odrzucona i nie będzie brana pod uwagę przez Sklep.
-
Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, iż zamówiony artykuł jest obecnie niedostępny, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie przez osobę upoważnioną do kontaktu z Kupującym. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo anulowania zamówienia.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane przez Kupującego dane, podczas wypełniania formularza zamówienia będą niepełne lub błędne.
§ 5.
[WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY]
-
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza rejestracji w Sklepie internetowym zgodnie z § 4 Regulaminu.
-
Podczas zakupów produktów personalizownych, Kupujący przekazuje wszelkie potrzebne dane, które Sklep aktualizuje w zakupionym projekcie i w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania danych, przesyła Kupującemu projekt do akceptacji.
-
Realizacja zamówienia następuje po poinformowaniu Sklepu przez Kupującego, za pomocą poczty elektronicznej, o zaakceptowaniu ostatecznej wersji projektu graficznego oraz tekstu. Zaakceptowany przez Kupującego i wydrukowany przez Sklep projekt nie podlega reklamacji. Całościowy koszt związany z ponownym drukiem ponosi Kupujący.
-
Sklep nie ingeruje w informacje podane przez Kupującego na potrzeby realizacji zamówienia, w szczególności nie poprawia błędów ortograficznych ani odmian gramatycznych podanego tekstu.
- Sklep nie przyjmuje rezygnacji z zamówienia po wykonaniu i przesłaniu projektów do akceptacji.
-
Termin realizacji zamówienia wynosi od 3 do 9 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sklep ostatecznej akceptacji przesłanego projektu artykułu. W przypadku niemożliwości realizacji zamówienie w powyższym terminie z przyczyn niezależnych, Sklep poinformuje o tym Zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu realizacji zamówienia.
-
W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
-
W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
§ 6.
[PŁATNOŚCI]
-
Zapłata jest zawsze sumą kwoty za zakupione produkty i koszt wysyłki.
-
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a) Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
b) Płatności elektroniczne
- mTransfer – mBank
- Inteligo – PKO BP
- Bank Pekao
- Bank PKO – IKO
- Bank PKO- IPKO
- Bank Pekao- PeoPay
- VOLKSWAGEN BANK – POLSKA
- Bank Zachodni WBK
- BNP PARIBAS
- Pocztowy24
- Deutsche Bank
- SGB Bank SA
- GET IN BANK
- Credit Agricole
- ING
- BNP PARIBAS eBGŻ
- Raiffeisen Bank Polska
- Eurobank
- Millennium BANK
- BOŚ Bank
- Citi Bank Handlowy
- Alior Bank
- PBS Bank
- NET – Bank Express
- Toyota Bank
- PLUS Bank
- Płatności BLIK
oraz - karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
-
Koszty związane ze zleceniem przelewu za zamówienie ponosi Kupujący - również w przypadku zamówień opłacanych przelewem z zagranicznych banków. Kwota wpływającą na konto Sklepu musi być równa kwocie określonej w zamówieniu.
-
W tytule przelewu należy podać nadany przez Sklep numer zamówienia. W przeciwnym wypadku nie nastąpi realizacja zamówienia do czasu, aż Kupujący nie skontaktuje się ze Sklepem i nie wyjaśni tytułu dokonanej wpłaty.
-
Jeśli w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia nie zostanie dokonana wpłata należności, Sklep wezwie Kupującego, za pośrednictwem poczty elektronicznej, do dokonania wpłaty w terminie 7 dni roboczych, a po bezskutecznym upływie tego terminu od umowy odstąpi, przesyłając Kupującemu pocztą elektroniczną stosowne oświadczenie.
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
§ 7.
[PRZESYŁKA]
-
Wysyłka zamówionych artykułów jest dokonywana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku.
-
Wysyłający dokłada najwyższej staranności w zapakowanie zamówionych artykułów.
-
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za czas doręczenia przesyłek (który jest uzależniony od działalności przewoźników: Inpost oraz firmy kurierskiej).
-
Przesyłek za pobraniem nie wysyła się.
-
Szczegółowe informacje na temat metod dostawy znajdują się za stronie Sklepu w zakładce: Wysyłka.
§ 8.
[ZWROTY I REKLAMACJE]
-
Zgodnie z prawem Kupujący może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru przez Kupującego pod warunkiem spełnienia następujących kryteriów:
-
Zwracany przedmiot nie może być uszkodzony.
-
Zwracany przedmiot nie może nosić żadnych śladów użycia.
-
Zwracany przedmiot nie mogą być niekompletny.
-
O chęci zwrotu Kupujący musi poinformować Sklep, za pomocą poczty elektronicznej, nie później niż 10 dni od otrzymania przesyłki. E-mail informujący o chęci zwrotu musi zawierać imię i nazwisko Kupującego, nr Zamówienia, nazwę Przedmiotu i nr konta bankowego Kupującego, na które ma zostać dokonany zwrot środków.
-
Zwracane przedmioty należy odesłać na adres nadawcy. Ryzyko i koszty związane ze zwrotem ponosi Kupujący zwracający przedmiot. Przedmiot musi być odesłany niezwłocznie po zgłoszeniu chęci zwrotu.
-
Zwrot należy wysłać odpowiednio zabezpieczony, przesyłką poleconą. Nie będą przyjmowane przesyłki odsyłane za pobraniem.
-
Jeżeli wraz z przedmiotem dostarczony był paragon, to musi on zostać odesłany wraz z przedmiotem. Jeżeli faktura, to kupujący ma obowiązek załączyć podpisaną fakturę korygującą.
-
Zwrot pieniędzy odbywa się przelewem na konto bankowe Kupującego. Sklep zwraca pieniądze niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki ze zwrotem. Sklep wykonuje przelewy wyłącznie na konta w polskich bankach.
-
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności doręczyciela.
-
-
Zwrotowi w trybie określonym w pkt 1, nie podlegają:
-
Artykuły wykonane na zamówienie (indywidualne, o właściwościach określonych przez Kupującego).
-
Przedmioty uszkodzone.
-
Przedmioty używane.
-
Przedmioty, w których na życzenie Kupującego dokonano zmian: np. materiałów, czy też rozmiaru.
-
Przedmioty które Kupujący chciałby zwrócić po upływie 10 dni od daty ich otrzymania.
-
-
Kupujący może dokonać reklamacji otrzymanych artykułów, jeżeli stwierdzi ich wadliwość lub niezgodność ze złożonym zamówieniem (w trybie reklamacji Kupujący nie może żądać dokonania zmian i poprawek w zaakceptowanym wzorze oraz w podanej przez Kupującego treści tekstu). W celu dokonania Reklamacji Kupujący powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem podając imię, nazwisko Kupującego, nr Zamówienia, nazwę Przedmiotu i dokładny opis stwierdzonej wady.
-
Sklep w terminie 30 dni od daty zgłoszenia reklamacji, za pośrednictwem poczty elektronicznej, poinformuje Kupującego o sposobie jej rozpatrzenia.
-
W przypadku niedotarcia lub uszkodzenia przesyłki wysłanej za pośrednictwem Inpost lub DPD procedura reklamacyjna przebiega zgodnie z regulaminem Inpost lub DPD. Reklamacje rozpatrywane będą więc jedynie na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności pracownika Inpost lub DPD.
W przypadku niedotarcia lub uszkodzenia przesyłki wysłanej za pośrednictwem innego doręczyciela niż Inpost lub DPD mają zastosowanie procedury reklamacyjne odpowiednie dla danej firmy spedycyjnej.
W przypadku niedotarcia przesyłki do adresata wskutek podania nieprawidłowego lub niepełnego adresu odbiorcy (także, gdy podmiot dostarczający przesyłkę uzna podany adres za niewystarczający lub nieprawidłowy), wszystkie koszty związane z doręczeniem (także ponownym) przedmiotu ponosi Kupujący. - Kupujący po rezygnacji z wykonywanej usługi w trakcie jej wykonywania, otrzymuje zwrot środków pomniejszony o 25% od wartości zamówionych produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie.
§ 9.
[OCHRONA POUFNOŚCI]
-
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sklep Lilladecor.
-
Sklep przykłada szczególną wagę do ochrony prywatności Użytkowników. Dlatego z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniając możliwie najlepszą ochronę powierzonych danych.
-
Sklep szczególnie zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.
-
Dane osobowe są przetwarzane przez Sklep w celach związanych z prowadzeniem działalności handlowo-usługowej zgodnie z art. 23 ust. 1, pkt 1,3 i 5 ustawy o ochronie danych.
-
Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a) w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
b) w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
-
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
-
Sklep wykorzystuje adresy IP internautów odwiedzających strony Sklepu w celach technicznych, związanych z administracją serwerami oraz do analiz statystycznych.
§ 10.
[KLAUZULA INFORMACYJNA]
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), informujemy, iż administratorem danych osobowych Kupującego jest Gabriela Węgiel PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE E-MAGAZO, adres e-mail: biuro@lilladecor.pl tel. 730 330 082 („Administrator”). W sprawach ochrony danych osobowych należy kontaktować się z Zofią Szczepaniak, e-mail: biuro@lilladecor.pl tel. 730 330 082
-
Przetwarzanie powierzonych danych osobowych będzie się odbywać w poniższych celach w oparciu o poniższe podstawy prawne.
a) w zakresie odbierania i archiwizowania oświadczeń woli Klienta, jako realizacji praw osób korzystających z usług świadczonych przez Administratora, korzystania z portalu i nabywania produktów sprzedawanych przez Administratora – art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO (wykonanie umowy, wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze i prawnie usprawiedliwiony cel/uzasadniony interes Administratora),
b) w celu rozpatrzenia ewentualnych reklamacji lub zgłoszonych roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO (prawnie usprawiedliwiony cel/uzasadniony interes Administratora),
c) w zakresie dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej – art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie usprawiedliwiony cel/uzasadniony interes Administratora),
d) w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń z tytułu realizacji zawartej umowy na dostawy – art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO (wykonanie umowy, wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze i prawnie usprawiedliwiony cel/uzasadniony interes Administratora).
e) w celach analitycznych [doboru usług do potrzeb naszych klientów, optymalizacji naszych produktów w oparciu także o uwagi na ich temat i zainteresowania Klientów, optymalizacji procesów obsługi w oparciu o przebieg procesów obsługi sprzedaży i posprzedażowej w tym reklamacji, itp.] będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
f) w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
g) w celu badania satysfakcji klientów będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu określania jakości naszej obsługi oraz poziomu zadowolenia naszych klientów z produktów i usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
h) w celu oferowania przez nas produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich pod kątem potrzeb Klientów, będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO) – jeżeli zostanie wyrażona na to zgoda;
i) w celu oferowania Klientowi bezpośrednio (marketing bezpośredni) produktów i usług firm z nami współpracujących (naszych partnerów), np. w formie kuponów rabatowych, w tym dobierania ich pod kątem Twoich potrzeb, będącego realizacją prawnie uzasadnionego w tym interesu naszego i naszych partnerów (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO) – jeżeli zostanie wyrażona na to zgoda; -
Powierzone dane nie będą przekazywane do krajów trzecich, ani organizacji międzynarodowych.
-
Administrator przechowuje dane osobowe przetwarzane:
a) w celach opisanych w pkt (1) w lit. a.-c. i f. powyżej przez okres przedawnienia roszczeń z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej lub dochodzenia roszczeń przez Ciebie określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego;
b) w przypadku przetwarzania danych w celu, o którym mowa w pkt (1) lit. d powyżej – przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi przechowywanie ksiąg rachunkowych;
c) w celach opisanych w pkt (1) lit. e, g powyżej przez czas prowadzenia przez Administratora działalności gospodarczej;
d) w celach opisanych w pkt (1) lit. h. – i. powyżej przez czas prowadzenia przez Administratora działalności gospodarczej, chyba że wcześniej cofniesz zgodę na przetwarzanie danych w tym zakresie; -
Dane osobowe Klienta mogą zostać udostępnione pracownikom/współpracownikom Administratora upoważnionym do ich przetwarzania na polecenie Administratora, a także podmiotom, którym Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych, w tym dostawcom usług technicznych, kurierskich, księgowych, informatycznych, marketingowych i organizacyjnych umożliwiających Administratorowi przygotowanie i dystrybucję i wysyłkę produktów, prowadzenie kampanii marketingowych, przygotowanie i dystrybucję newslettera oraz właściwym organom (Policji, Prokuraturze, Sądom, etc.) w zakresie realizowania przez nie ustawowych zadań, na ich żądanie z zachowaniem wszelkich gwarancji zapewniających bezpieczeństwo przekazywanych danych.
-
Klient ma prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych – na zasadach określonych w art. 16 – 21 RODO.
-
Jeżeli Klient uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, będzie mógł wnieść skargę do organu nadzorczego.
-
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy nabycia produktów i ich dostarczenia. Brak podania danych osobowych będzie powodował niemożliwość świadczenia usług lub sprzedaży/dostarczenia produktów w ww. zakresie (nie dotyczy celów opisanych w pkt (1) lit. h i i powyżej.
-
Dane osobowe Klienta nie będą podlegały profilowaniu.
§ 11.
[PRAWA AUTORSKIE]
-
Autorskie prawa majątkowe i osobiste do elementów graficznych Sklepu, w tym do logo "Lilladecor" i innych elementów layoutu strony przysługują Sklepowi. Zabronione jest wykorzystywanie elementów graficznych należących do Sklepu za wyjątkiem sytuacji szczególnych, kiedy Sklep wyrazi pisemną zgodę na ich wykorzystanie.
-
Wszystkie produkty dostępne w Sklepie chronione są prawami autorskimi.
§ 12.
[POSTANOWIENIA KOŃCOWE]
-
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
-
Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.