-
Zapłata jest zawsze sumą kwoty za zakupione produkty i koszt wysyłki.
-
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a) Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
b) Dostępne są następujące płatności elektroniczne:
- mTransfer – mBank
- Inteligo – PKO BP
- Bank Pekao
- Bank PKO – IKO
- Bank PKO- IPKO
- Bank Pekao- PeoPay
- VOLKSWAGEN BANK – POLSKA
- Bank Zachodni WBK
- BNP PARIBAS
- Pocztowy24
- Deutsche Bank
- SGB Bank SA
- GETIN BANK (obecnie VeloBank)
- Credit Agricole
- ING
- BNP PARIBAS eBGŻ
- Raiffeisen Bank Polska
- Eurobank
- Millennium BANK
- BOŚ Bank
- Citi Bank Handlowy
- Alior Bank
- PBS Bank
- NET – Bank Express
- Toyota Bank
- PLUS Bank
- Płatności BLIK
c) Płatność kartą płatniczą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A. -
Koszty związane ze zleceniem przelewu za zamówienie ponosi Kupujący - również w przypadku zamówień opłacanych przelewem z zagranicznych banków. Kwota wpływającą na konto Sklepu musi być równa kwocie określonej w zamówieniu.
-
W tytule przelewu należy podać nadany przez Sklep numer zamówienia. W przeciwnym wypadku nie nastąpi realizacja zamówienia do czasu, aż Kupujący nie skontaktuje się ze Sklepem i nie wyjaśni tytułu dokonanej wpłaty.
-
Jeśli w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia nie zostanie dokonana wpłata należności, Sklep wezwie Kupującego, za pośrednictwem poczty elektronicznej, do dokonania wpłaty w terminie 7 dni roboczych, a po bezskutecznym upływnie tego terminu od umowy odstąpi, przesyłając Kupującemu pocztą elektroniczną stosowne oświadczenie.
Uwaga. Getin Bank został przymusowo zrestrukturyzowany i jest to obecnie VeloBank. Od niedawna bank działa pod marką Velo Bank. Bank po przymusowej restrukturyzacji został przejęty przez BFG, a jego nazwa została zmieniona na Velo Bank. Informujemy, że obsługujemy wszystkie płatności online z kont w Velo Banku oraz wszystkie karty Velo Bank.