
[ZWROTY]
-
Zgodnie z prawem Kupujący może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru przez Kupującego pod warunkiem spełnienia następujących kryteriów:
-
Zwracany przedmiot nie może być uszkodzony.
-
Zwracany przedmiot nie może nosić żadnych śladów użycia.
-
Zwracany przedmiot nie mogą być niekompletny.
-
O chęci zwrotu Kupujący musi poinformować Sklep, za pomocą poczty elektronicznej, nie później niż 14 dni od otrzymania przesyłki. E-mail informujący o chęci zwrotu musi zawierać imię i nazwisko Kupującego, nr Zamówienia, nazwę Przedmiotu i nr konta bankowego Kupującego, na które ma zostać dokonany zwrot środków.
-
Zwracane przedmioty należy odesłać na adres nadawcy. Ryzyko i koszty związane ze zwrotem ponosi Kupujący zwracający przedmiot. Przedmiot musi być odesłany niezwłocznie po zgłoszeniu chęci zwrotu.
-
Zwrot należy wysłać odpowiednio zabezpieczony, przesyłką poleconą. Nie będą przyjmowane przesyłki odsyłane za pobraniem.
-
Jeżeli wraz z przedmiotem dostarczony był paragon, to musi on zostać odesłany wraz z przedmiotem. Jeżeli faktura, to kupujący ma obowiązek załączyć podpisaną fakturę korygującą.
-
Zwrot pieniędzy odbywa się przelewem na konto bankowe Kupującego. Sklep zwraca pieniądze niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki ze zwrotem. Sklep wykonuje przelewy wyłącznie na konta w polskich bankach.
-
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności doręczyciela.
-
-
Zwrotowi w trybie określonym w pkt 1, nie podlegają:
-
Artykuły wykonane na zamówienie (indywidualne, o właściwościach określonych przez Kupującego).
-
Przedmioty uszkodzone.
-
Przedmioty używane.
-
Przedmioty, w których na życzenie Kupującego dokonano zmian: np. materiałów, czy też rozmiaru.
-
Przedmioty które Kupujący chciałby zwrócić po upływie 14 dni od daty ich otrzymania.
-
-
Kupujący może dokonać reklamacji otrzymanych artykułów, jeżeli stwierdzi ich wadliwość lub niezgodność ze złożonym zamówieniem (w trybie reklamacji Kupujący nie może żądać dokonania zmian i poprawek w zaakceptowanym wzorze oraz w podanej przez Kupującego treści tekstu). W celu dokonania Reklamacji Kupujący powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem podając imię, nazwisko Kupującego, nr Zamówienia, nazwę Przedmiotu i dokładny opis stwierdzonej wady.
-
Sklep w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji, za pośrednictwem poczty elektronicznej, poinformuje Kupującego o sposobie jej rozpatrzenia.
[REKLAMACJE]
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Zwrot towaru
Zgodnie z ustawą Klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy oraz kolejne 14 dni na odesłanie towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
3. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na adres:
Gabriela Węgiel PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE E-MAGAZO Zofia Szczepaniak
Słoneczników 73/47
42-606 Tarnowskie Góry
Szczegółowe informacje na temat zwrotu reklamacji, zostały zapisane w Regulaminie Sklepu.