Zwroty i reklamacje

[ZWROTY]

 

  1. Zgodnie z prawem Kupujący może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru przez Kupującego pod warunkiem spełnienia następujących kryteriów:

    • Zwracany przedmiot nie może być uszkodzony.

    • Zwracany przedmiot nie może nosić żadnych śladów użycia.

    • Zwracany przedmiot nie mogą być niekompletny.

    • O chęci zwrotu Kupujący musi poinformować Sklep, za pomocą poczty elektronicznej, nie później niż 14 dni od otrzymania przesyłki. E-mail informujący o chęci zwrotu musi zawierać imię i nazwisko Kupującego, nr Zamówienia, nazwę Przedmiotu i nr konta bankowego Kupującego, na które ma zostać dokonany zwrot środków.

    • Zwracane przedmioty należy odesłać na adres nadawcy. Ryzyko i koszty związane ze zwrotem ponosi Kupujący zwracający przedmiot. Przedmiot musi być odesłany niezwłocznie po zgłoszeniu chęci zwrotu.

    • Zwrot należy wysłać odpowiednio zabezpieczony, przesyłką poleconą. Nie będą przyjmowane przesyłki odsyłane za pobraniem.

    • Jeżeli wraz z przedmiotem dostarczony był paragon, to musi on zostać odesłany wraz z przedmiotem. Jeżeli faktura, to kupujący ma obowiązek załączyć podpisaną fakturę korygującą.

    • Zwrot pieniędzy odbywa się przelewem na konto bankowe Kupującego. Sklep zwraca pieniądze niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki ze zwrotem. Sklep wykonuje przelewy wyłącznie na konta w polskich bankach.

    • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności doręczyciela.

  2. Zwrotowi w trybie określonym w pkt 1, nie podlegają:

    • Artykuły wykonane na zamówienie (indywidualne, o właściwościach określonych przez Kupującego).

    • Przedmioty uszkodzone.

    • Przedmioty używane.

    • Przedmioty, w których na życzenie Kupującego dokonano zmian: np. materiałów, czy też rozmiaru.

    • Przedmioty które Kupujący chciałby zwrócić po upływie 14 dni od daty ich otrzymania.

  3. Kupujący może dokonać reklamacji otrzymanych artykułów, jeżeli stwierdzi ich wadliwość lub niezgodność ze złożonym zamówieniem (w trybie reklamacji Kupujący nie może żądać dokonania zmian i poprawek w zaakceptowanym wzorze oraz w podanej przez Kupującego treści tekstu). W celu dokonania Reklamacji Kupujący powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem podając imię, nazwisko Kupującego, nr Zamówienia, nazwę Przedmiotu i dokładny opis stwierdzonej wady.

  4. Sklep w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji, za pośrednictwem poczty elektronicznej, poinformuje Kupującego o sposobie jej rozpatrzenia.

 

[REKLAMACJE]

 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Zwrot towaru
Zgodnie z ustawą Klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy oraz kolejne 14 dni na odesłanie towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

3. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na adres:
Gabriela Węgiel PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE E-MAGAZO Zofia Szczepaniak
Słoneczników 73/47
42-606 Tarnowskie Góry
 

Szczegółowe informacje na temat zwrotu reklamacji, zostały zapisane w Regulaminie Sklepu.

 

Instagram  
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl