Minimal - dziękujemy za zakupy - okrągłe papierowe naklejki

minimal-naklejki.jpg
  • nowość
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 7-9 dni roboczych
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 60,00 zł

Cena regularna:

60.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość komplet

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Producent: lilladecor
Kod produktu: 92CA-1540C_20240516144708
Pin It

Opis

Minimal - okrągłe naklejki o średnicy 40mm / 60mm

z minimalistycznym projektem w odcieni szarości oraz napisem Dziękujemy za zakupy, emanuje elegancją i oryginalnością. Dzięki czemu doświadczenie zakupowe staje się jeszcze bardziej wyjątkowe, a każde zamówienie staje się nie tylko produktem, ale także wyrazem wdzięczności i troski o naszych klientów.
Dzięki starannemu wykonaniu i unikalnemu designowi, naklejka wyróżni Twoje opakowanie spośród innych i sprawi, że każdy odbiorca poczuje się wyjątkowo doceniony. Dodaj uroku swoim paczkom!

Projekt możesz spersonalizować, na naklejce możesz umieścić nazwy kont social media lub adres strony internetowej.
Przy wyborze projektu z personalizacją możesz wybrać na jakim papierze mają być wydrukowane naklejki, możesz wybrać papier matowy lub półbłyszczący.
Dla naklejek bez personalizacji papierem bazowym jest papier półbłyszczący.

Zobacz trzy pomysły, jak wykorzystać okrągłe etykiety samoprzylepne:

  • Jeśli nie chcesz używać zwykłej taśmy klejącej, naklej etykietę samoprzylepną na zamknięciu pudełka, na połączeniu bibułki, w którą zawinięty jest produkt. Zdejmowanie naklejki będzie trochę jak łamanie pieczęci.

  • Naklej etykietę samoprzylepną tam, gdzie nie możesz dodać etykiety na sznureczku, np. na pudełku, kopercie czy wewnątrz okładek artykułów papierniczych (w albumie, notesie, przepiśniku).

  • Dodaj element zaskoczenia! Naklej etykietę w miejscu, gdzie klient nie spodziewa się zobaczyć czegoś wyjątkowego. Pod pokrywką opakowania, wewnątrz pudełka, na gratisowych dodatkach.

Jak wygląda proces realizacji przy pierwszym zamówieniu z odpłatną aktualizacją danych?

  1. Wypełnij wszystkie pola formularza.
  2. Po otrzymaniu danych do projektu w ciągu 3 dni roboczych wykonywany jest projekt, który wysłany jest do akceptacji na Twojego maila.
  3. Realizacja rozpoczyna się po pisemnym zaakceptowaniu oraz opłaceniu zamówienia.
  4. Klient ponosi wszelką odpowiedzialność za zgodność tekstu oraz ewentualne nieprawidłowości (literówki, błędy ortograficzne).
  5. Czas realizacji określony jest na karcie produktu.

Jak wygląda proces realizacji z opcją "Dodruk"?

  1. Wypełnij pola z gwiazdką.
  2. Pliki z poprzedniego zamówienia przekazywane są do realizacji.
  3. Czas realizacji określony jest na karcie produktu.

Jak przygotować plik do druku?

  1. Najlepszą jakość druku zapewniają pliki zapisane w formatach: pdf, eps, svg.
  2. Logo w plikach wektorowych powinno mieć teksty zamienione na krzywe.
  3. Pliki zapisane w formatach: png, jpg, tif także osiągają wysoką jakość druku, warunkiem jest wysoka rozdzielczość, nie mniejsza niż 300 dpi.
  4. Pliki o niskiej rozdzielczości, z widocznymi pikselami, będą miały niską jakość druku.
  5. Plik pdf z zapisanym niskiej rozdzielczości jpg lub png nie gwarantuje wysokiej jakości druku.
  6. Jeśli logo zostało wykonane w programie Canva, zapisz je w PDF do druku.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl