Jednostronne metki odzieżowe z logo / Twój projekt - 250 / 500 / 1000 / 2000 szt.
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Jednostronne prostokątne zawieszki odzieżowe z logo
wykonywane są z papieru kredowego o gramaturze 350g lub białego papieru ekologicznego Munken 300g. Na metce umieszczone jest Twoje logo oraz dane do kont social media oraz wyznaczone miejsce na cenę, którą można wpisać ręcznie lub ją nakleić, tabelka z rozmiarami do zakreślenia oraz miejsce na skład odzieży.
Papierowe metki z logo to miły gest,
dzięki któremu opakowanie prezentuje profesjonalizm w każdym calu. Wśród dużej konkurencji musisz wyróżniać się detalami, takimi jak ładne pakowanie. Oprawa produktu to pierwszy element, który zostanie zobaczony przez nabywcę. Podziękowanie za zakup w stylowej formie, zawierające personalizację oraz ciepłe słowa pod adresem klienta to innymi słowy zaproszenie do polecenia Twojej marki oraz ponownego skorzystania z oferty.
Znakowanie produktów zawieszkami z logo przynosi wiele korzyści dla marki, w tym:
- budowanie rozpoznawalności marki: spersonalizowane zawieszki z logo umożliwiają markom wyróżnienie się na rynku oraz budowanie swojej rozpoznawalności.
- kreowanie profesjonalnego wizerunku: zawieszki z logo dodają profesjonalnego wyglądu Twoim produktom oraz wzmocnienie wizerunku marki jako marki premium.
- elegancja: wybierając papierowe zawieszki z logo wykonane z ozdobnych materiałów, marka wkracza na wyższy, profesjonalny poziom identyfikacji wizualnej.
Jak wygląda proces realizacji przy pierwszym zamówieniu z odpłatną aktualizacją danych?
- Wypełnij wszystkie pola formularza.
- Po otrzymaniu danych do projektu w ciągu 3 dni roboczych wykonywany jest projekt, który wysłany jest do akceptacji na Twojego maila.
- Realizacja rozpoczyna się po pisemnym zaakceptowaniu oraz opłaceniu zamówienia.
- Klient ponosi wszelką odpowiedzialność za zgodność tekstu oraz ewentualne nieprawidłowości (literówki, błędy ortograficzne).
- Czas realizacji określony jest na karcie produktu.
Jak wygląda proces realizacji przy pierwszym zamówieniu z makietą oraz własnym projektem?
- Na Twojego maila zostanie wysłany dokument DPF z wskazówkami jak samodzielnie wykonać projekt w programie graficznym lub Canva.
- Po jego odesłaniu, odbywa się przekazanie plik do druku.
- Klient ponosi wszelką odpowiedzialność za zgodność tekstu oraz ewentualne nieprawidłowości (literówki, błędy ortograficzne).
- Czas realizacji określony jest na karcie produktu.
Jak wygląda proces realizacji z opcją "Dodruk"?
- Wypełnij pola z gwiazdką.
- Pliki z poprzedniego zamówienia przekazywane są do realizacji.
- Czas realizacji określony jest na karcie produktu.
Jak przygotować plik do druku?
- Najlepszą jakość druku zapewniają pliki zapisane w formatach: pdf, eps, svg.
- Logo w plikach wektorowych powinno mieć teksty zamienione na krzywe.
- Pliki zapisane w formatach: png, jpg, tif także osiągają wysoką jakość druku, warunkiem jest wysoka rozdzielczość, nie mniejsza niż 300 dpi.
- Pliki o niskiej rozdzielczości, z widocznymi pikselami, będą miały niską jakość druku.
- Plik pdf z zapisanym niskiej rozdzielczości jpg lub png nie gwarantuje wysokiej jakości druku.
- Jeśli logo zostało wykonane w programie Canva, zapisz je w PDF do druku.
Jaki papier do kolorowego logo?
- Jeśli chcesz zachować oryginalną kolorystykę logo, wybierz biały papier.
- Kolorowy nadruk na papierze w innym odcieniu niż biały ulega zmianie, niektóre elementy, zwłaszcza w jasnych odcieniach mogą być niewidoczne.
- Nie ma możliwości wykonania białego nadruku na ciemnym papierze.
- Czarne logo dobrze wygląda na wszystkich odcieniach papieru.
- Jeśli zależy Ci, aby Twoje zawieszki były z papieru kraft, zmień kolorystykę logo na ciemną lub czarną.