12 kompozycji i wiele możliwości
W tym dziale znajdziesz testery zapachu i perfumy do paczek - atomizery po 5 ml i 100 ml. Do wyboru jest 12 kompozycji zapachowych. Testery zapachu to kawałki papieru nasączone perfumami. Znajdziesz na nich nadruk z nazwą, numerem katalogowym i trzy nuty zapachowe, z których powstała kompozycja. Dzięki nim zobaczysz, jak to jest trzymać pachnący papier czy bileciki dołączane do przesyłek. Kiedy już zdecydujesz, które zapachy najlepiej pasują do Twojej działalności, zamów atomizery.

Jaki zapach wybrać?
Każdy z produktów ma swoją metryczkę, która opisuje typ zapachu (kwiatowy, owocowy). Znajdziesz też podpowiedź, do jakiej branży czy produktu dany zapach mógłby pasować. Na początku przygody z aromamarketingiem ciężko jest podjąć decyzję, który zapach to właśnie TEN. Kup kilka mniejszych atomizerów i testuj. Szukaj zapachu, który najlepiej opisuje Twoją markę. Powinien wywołać takie odczucia, na jakich Ci zależy. To będzie Twoje zapachowe logo.

Perfumy do paczek

  • nowość
  • nowość
  • nowość

Zapachowe logo

Możesz zrobić jedną drobną rzecz, która sprawi, że klient zapamięta Twoją paczkę lepiej niż inne przesyłki. Rozpyl mgiełkę perfum nad zawartością paczki.
Perfumy do paczek to aromatyczne preparaty na bazie olejków, które wywołają falę emocji podczas otwierania przesyłki.

Wyobraź sobie moment, kiedy klient bierze w dłonie pudełko z Twoimi produktami. Rozcina krawędzie i taśmy, odkłada nożyk. Podnosi klapkę pudełka i… ręce na chwilę się zatrzymują. Zapach? Co tak pięknie pachnie? Powącha karnet z podziękowaniem za zakup z Twoim odręcznym podpisem. Potem weźmie każdy zamówiony produkt do ręki i sprawdzi, czy też tak pięknie pachnie. Uśmiech i rozszerzenie źrenic. To takie miłe dostać paczkę, która jest zapakowana jak prezent.

Emocje
Silne emocje trwale zapadają w pamięć. Kiedy klient pierwszy raz widzi przesyłkę od Ciebie i pierwszy raz czuje jej zapach, towarzyszy mu wiele pozytywnych emocji. Jest duża szansa, że klient zapamięta zapach Twojej paczki nawet wtedy, gdy nie używa produktu. Taki jest cel: na trwałe zapisać w pamięci klienta skojarzenie zapach-produkt. Twój produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl