Kategorie
Koszyk
...jest pusty

Zobacz
Ostatnio przeglądane

Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO LILLADECOR

Regulamin stanowi podstawę prawną określającą zasady korzystania z lilladecor.pl, serwisu należącego do firmy
P.H.U e-magazo Gabriela Węgiel z siedzibą w Tarnowskich Górach.

[WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU]

1. Korzystanie ze Sklepu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

2. Użytkownik musi być osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać ze Sklepu pod opieką prawnego opiekuna.

3. Użytkownik odpowiedzialny jest za prawidłowość danych, podanych przy rejestracji, utrzymanie w tajemnicy hasła niezbędnego do zalogowania się w Sklepie oraz za wszelakie działania powstałe poprzez jego konto.

4. Użytkownik w żaden sposób nie może przekazać, czy też odsprzedać swojego konta innemu Użytkownikowi.

5. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu bądź działania na szkodę Sklepu, konto może zostać zablokowane bądź usunięte.

6. Rejestrując się w Sklepie, Użytkownik potwierdza, iż rozumie oraz akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.

7. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian niniejszego regulaminu w dowolnym czasie.

8. Wszystkie podane na stronie internetowej www.lilladecor.pl ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT) wyrażonymi w polskich złotych, mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w myśl Kodeksu Cywilnego.

§ 1.

[REJESTRACJA]

1. Użytkownik oświadcza, że swoje dane podaje dobrowolnie.

2. W celu rejestracji Użytkownik wypełnia formularz rejestracyjny, podając: imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, nr tel. i hasło dostępu do Sklepu.

3. W przypadku zmiany jakichkolwiek danych, Użytkownik zobowiązany jest do ich natychmiastowej aktualizacji. Za skutki podania nieaktualnych danych odpowiada Użytkownik.

4. Dane osobowe umieszczone przez Użytkownika będą przetwarzane zgodnie polskim prawem, a w szczególności z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.

5. Rejestrując się, Użytkownik wyraża zgodę na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Sklep, w celu rejestracji, obsługi sprzedaży, polepszenia jakości świadczonych usług, a także w celach statystycznych i marketingowych, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883).
Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883) Użytkownik ma możliwość wglądu do swoich danych osobowych, ich aktualizacji, bądź zaprzestania ich przetwarzania.

§ 2.

[ZASADY ZAKUPÓW]

1. Po złożeniu zamówienia, Kupujący powinien w ciągu 7 dni opłacić zamówienie. Dostępną metodą opłaty za zamówienie, jest przelew bankowy, w jego tytule powinien znajdować się nr zamówienia znajdujący się w mailu potwierdzającym zakup w sklepie Lilladecor. 

2. Kupujący powinien pobrać formularz zamówienia dostępny w odpowiedniej kategorii.

3. Wypełniony formularz wraz z potrzebnymi materiałami do wykonania projektu (listy gości, zdjęcia) należy odesłać mailem zwrotnym (wskazówki dotyczące prawidłowego wypełnienia formularza znajdują się na końcu dokumentu).

4. W ciągu 48 h w dni robocze, wykonywany jest projekt graficzny składu tekstu i wysyłany do akceptacji (projekt graficzny z jedną wersją wybranego wcześniej tekstu i czcionki, każdorazowa zmiana wymagająca wykonania projektu na nowo, jest odpłatna).

5. Właściwych poprawek należy dokonać samodzielnie – uwagi (poprawki) należy przesłać za pomocą poczty elektronicznej. W ciągu 48 h kolejny projekt graficzny artykułu uwzględniający naniesione przez Kupującego uwagi.

6. Zaakceptowany przez Kupującego i wydrukowany projekt z błędem nie podlega reklamacji. Całościowy koszt związany z ponownym drukiem ponosi Kupujący.

7. Sklep nie ingeruje w informacje podane przez Kupującego na potrzeby realizacji zamówienia, w szczególności nie poprawia błędów ortograficznych ani odmian gramatycznych podanego tekstu.

8. Termin realizacji opłaconego zamówienia wynosi od 5 do 10 dni roboczych (nie obejmuje weekendów i świąt) dla zaproszeń i dodatków na ślub oraz 2 do 5 dni roboczych dla zaproszeń na chrzest, komunię i urodziny. Czas realizacji liczony jest od dnia otrzymania przez Sklep ostatecznej akceptacji przesłanego projektu artykułu. W przypadku niemożliwości realizacji zamówienie w powyższym terminie z przyczyn niezależnych, Sklep poinformuje o tym Zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu realizacji zamówienia.

9. Kupujący akceptuje fakt, iż oferowane przez Sklep produkty są wykonywane ręcznie, co nie daje możliwości na pełną powtarzalność przedstawionej oferty

§ 3.

[WYSYŁKA]

1. Zapłata jest zawsze sumą kwoty za zakupione produkty i koszt wysyłki.

2. Koszt przesyłki wynosi:

a) 9 zł przesyłka dokonywana za pośrednictwem Poczty Polskiej (możliwość wyboru opcji przy zakupach poniżej 27 zł);

b) 16 zł przesyłka dokonywana za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS;

c) 0 zł darmowa przesyłka kurierska przy zakupach powyżej kwoty 350 zł.

d) 0 zł przy odbiorze osobisytym wcześniej opłaconego zamówienia

4. Czas dostawy paczek wysłanych kurierem GLS oraz Pocztą Polską wynosi 1-2 dni robocze.

5. Sklep nie wysyła przesyłek za pobraniem.

6. Wysyłka zamówionych artykułów za pośrednictwem kuriera jest dokonywana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w czasie nie dłuższym niż określony czas realizacji w opisie produktu lub regulaminie Sklepu Lilladecor.

7. Wysyłka zamówionych artykułów za pośrednictwem Poczty Polskiej dokonywana jest w dni robocze we wtorki i środy.

8. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za czas doręczenia przesyłek (który jest uzależniony od działalności przewoźników: Poczty Polskiej oraz firm kurierskich).

§ 4.

[Zwrot towaru i anulowanie transakcji]

Konsument (Klient będący osobą fizyczną, nabywającą towar na własny użytek, w celu niezwiązanym z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zakupionego towaru.
Oświadczenie należy wysłać na adres lilla_projekt@o2.pl o tytule ZWROT. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia decyzji o zwrocie - należy wysłać dobrze zabezpieczoną przesyłkę. O zachowaniu 14-dniowego terminu decyduje data stempla pocztowego.
Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania ponad wynikające z czynności zwykłego zarządu rzeczą. Zwracany towar musi być kompletny i w miarę możliwości, zapakowany w oryginalne opakowanie.
Zwrot towaru do Sklepu powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży (tj. od dnia nadania oświadczenia o odstąpieniu)
Po otrzymaniu przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zostanie zwrócona kwota stanowiąca wartość zwracanego towaru oraz kosztów dostawy towaru do Klienta, jeżeli Klient je uiścił. Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient.
Zwrotowi bez podania przyczyny nie podlega towar wykonany na indywidualne zamówienie klienta lub taki, który na życzenie klienta został zmodyfikowany w jakikolwiek sposób (zmiany w projekcie, wymiana lub dopisanie tekstu, kolorystyka itp.) dotyczy to np. zaproszeń, kartek okolicznościowych oraz kubków.

§ 5.

[Procedura reklamacyjna]

W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady zakupionego towaru, Klient zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ma prawo do żądania doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
Sklep odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Klientowi oraz zawiadomienia Sklepu przez Klienta o stwierdzeniu wady towaru w terminie dwóch miesięcy od jej wykrycia.
W przypadku stwierdzenia wady towaru zakupionego w Sklepie, Klient zobowiązany jest do zgłoszenia tego Sklepowi na adres e-mail lilla_projekt@o2.pl. W zgłoszeniu Klient powinien dokładnie opisać wadę, podać datę zakupu oraz określić swoje żądanie.  Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (proporcje, kolor itp.) nie mogą być podstawą do reklamacji.
Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Nie ustosunkowanie się do żądania Klienta w powyższym terminie oznacza uznanie jego żądania za uzasadnione. W razie uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

§ 6.

[Wysyłka zamówień za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS]

Dostawa wszystkich zamówień na terenie Polski odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. 
W mailu potwierdzającym wysłanie paczki, znajduje się nr nadania, który pozwala na śledzenie jej losów oraz umożliwia zarządzanie terminem dostawy.
Jeśli dane nie zostaną przekazane, lub zostaną przekazane a kurier nie będzie mógł z jakichś powodów skontaktować się z Klientem, paczka może trafić do pobliskiego Parcel Shop-u (punktu odbioru) lub wrócić do nadawcy. Adres Parcel Shop-u podawany jest na awizie, wysyłany jest bezpośrednio na maila oraz sms-em. Paczkę można odebrać z wyznaczonego punktu na podstawie dowodu osobistego.
Obowiązkiem Klienta jest zapoznać się z przekazywanymi przez Sklep Lilladecor informacjami dotyczącymi dostawy i odebrać paczkę z wyznaczonego punktu w czasie nie dłuższym niż 10 dni, po tym czasie paczka zwracana jest do nadawcy. W przypadku, gdy odbiór z Parcel Shop-u nie jest z jakichś powodów możliwy, Klient może zgłosić się do Centrali GLS pod nr tel. +48 804 262 262, podać nr nadania i ustalając konkretną datę, zlecić ponowną dostawę. Kontaktowanie się z firmą kurierską GLS w celu ustalenia szczegółów dostawy leży po stronie Klienta.
W przypadku zwrotu przesyłki do nadawcy Klient obciążony zostaje kosztem zwrotu oraz ponownej wysyłki. Ponowna wysyłka na koszt nadawcy, czyli Sklepu Lilladecor, możliwa jest jedynie w przypadku błędu przy nadawaniu paczki, błędny, niekompletny adres podany przez Klienta, brak awiza lub/i nie odczytanie wysyłanych informacji dotyczących dostawy, nie jest podstawą do reklamacji. Odmowa pokrycia dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem i żądanie zwrotu należności za złożone zamówienie w Sklepie Lilladecor wiąże się ze zwrotem kwoty pomniejszonej o koszty wysyłki oraz zwrotu paczki do nadawcy.
Sklep Lilladecor nie ponosi odpowiedzialności za pracę firmy kurierskiej.

§ 7.

[Reklamacja uszkodzonej przesyłki wysłanej za pośrednictwem GLS]

Obowiązkiem Klienta jest dobre sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, gdy są widoczne uszkodzenia opakowania lub/i słychać dźwięk stłuczonego kubka, należy spisać z kurierem protokół szkody. Jeśli z jakichś powodów przy odebraniu paczki nie było to możliwe, należy ten fakt niezwłocznie zgłosić do GLS i umówić się z kurierem na konkretną datę w celu jego spisania. Zdjęcie lub skan protokołu szkody wraz ze zdjęciem uszkodzonego towaru i jego opakowaniem należy przesłać na maila lilla_projekt@o2.pl w mailu powinien znajdować się również nr zamówienia oraz adres wysyłki z nr tel. dla kuriera. Po jego otrzymaniu wysyłana jest paczka z nowym towarem.

§ 8.

[PRAWA AUTORSKIE]

Autorskie prawa majątkowe i osobiste do elementów graficznych Sklepu, w tym do logo "lilladecor" i innych elementów layoutu strony przysługują Sklepowi. Zabronione jest wykorzystywanie elementów graficznych należących do Sklepu za wyjątkiem sytuacji szczególnych, kiedy Sklep wyrazi pisemną zgodę na ich wykorzystanie.
Wszystkie produkty dostępne w Sklepie chronione są prawami autorskimi.

§ 9.

[Postanowienia końcowe]

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).
Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa (w szczególności prawa podatkowego), zmiany stosunków z dostawcami lub producentami, zmian technologicznych. Każdorazowa zmiana Regulaminu publikowana będzie z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem i będzie wiążąca jedynie dla zamówień złożonych po dniu wejścia w życie nowej wersji Regulaminu.

Kontynuuj
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.